ukazlogo

Ukáž logo - zlepši biznis 2. časť. Rozhovor so zakladateľom jedinečnej Mototvshow na Slovensku!

Ukáž logo - zlepši biznis 2. časť. Rozhovor so zakladateľom jedinečnej Mototvshow na Slovensku!

| František Harangózo

Chcete sa dozvedieť o tom, ako sa buduje značka? Prizvali sme si hosťa, ktorý založil značku Mototvshow, Mototv clothing a stuntridingovú akadémiu.

Ukáž logo - 3. časť - 6 vlastností, ktoré by malo spĺňať každé logo

Ukáž logo - 3. časť - 6 vlastností, ktoré by malo spĺňať každé logo

| Vladimir Kmec

Logo by malo spĺňať 6 základných vlastností. Ktoré to sú sa dozviete v našom videu.

Ukáž logo - zlepši biznis: Rozhovor s Martinom Štefanekom z Hurricane

Ukáž logo - zlepši biznis: Rozhovor s Martinom Štefanekom z Hurricane

| Vladimir Kmec

Vo videu sa rozprávame s Martinom Štefanekom, majiteľom firmy Hurricane, ktorá zabezpečuje technické zázemie pre rôzne eventy a akcie.

Ukáž logo - 2. časť - Logo ako základný nástroj komunikácie

Ukáž logo - 2. časť - Logo ako základný nástroj komunikácie

| Vladimir Kmec

Prečo je logo tou úplne prvou vecou, ktorú musíte mať, ak chcete komunikovať svoje produkty, alebo služby? Čo by malo logo komunikovať? Pozrite si rozhovor s Vladom a Ferom a dozviete sa viac.

Logo na tých správnych miestach znamená vyšší zisk!

Logo na tých správnych miestach znamená vyšší zisk!

| Vladimir Kmec

Logo na tých správnych miestach znamená vyšší zisk!

Ukáž logo - 1. časť - Čo je logo?

Ukáž logo - 1. časť - Čo je logo?

| Vladimir Kmec

Chcete sa dozvedieť o tom, čo to vlastne je to "logo"? Pozrite si rozhovor Fera a Vlada na túto tému v našom novom seriály o logách.

Merch - ideálne miesto pre vaše logo

Merch - ideálne miesto pre vaše logo

| Vladimir Kmec

Ako speňažiť čas a energiu, ktorú ste venovali tvorbe obsahu, ktorý iných vzdeláva, či zabáva? Jedným z riešení je predaj merchu.

Ako vybrať správny reklamný predmet pre moje logo?

Ako vybrať správny reklamný predmet pre moje logo?

| Vladimir Kmec

Viete ako vybrať ten správny reklamný predmet pre vase logo? Nie? Spravte si s nami malý brainstorming a zistíte, čo poteší vašu cieľovku.

Logo na reklamnom predmete je investícia, nie výdavok

Logo na reklamnom predmete je investícia, nie výdavok

| Vladimir Kmec

Ukáž svoje LOGO tam, kde sú tvoji zákazníci!