Ako realizujeme grafický návrh na reklamné predmety?

Zverejnený

V našej firme je pre nás dôležitým ukazovateľom dobre vykonanej práce spokojnosť klienta. Preto sa čo sa týka reklamných predmetov sústreďujeme hlavne na kvalitu prevedenia potlače a vlastnosti produktu. Častokrát sa nás klienti pýtajú, ako bude vyzerať logo na vybranom produkte, a či sa vôbec daná technológia hodí pre tento druh reklamného predmetu. Našou prioritou sa preto stali grafické náhľady. Realizujeme ich vždy na vybraný produkt s presne dodržanou farbou a veľkosťou loga alebo textu. Klienti tak vidia, aká farba alebo veľkosť potlače bude najlepšia pre nimi vybraný predmet. 

Vizualizácia v grafickom programe


Reklamný predmet odfotíme a umiestnime do grafického programu v presných rozmeroch 1:1. 

{rgx:save:0}

Na predmety relalizujeme náhlady

 

Následne posielame klientovi náhľad vo formáte PDF alebo JPG, spolu s údajmi o rozmere a farbe loga. Po odsúhlasení klientom posielame tlačové podklady s náhľadom tlačiarovi. Tlačiar podľa týchto podkladov presne vie, kam a ako má umiestniť vybrané logo alebo text. Výsledkom je hotový potlačený predmet. V našom príklade, zástera pre Party Catering.

{rgx:save:1}

Výhody náhľadu na fotky

  • Vidíte, ako bude produkt s logom vyzerať. Sú prípady, kedy sa na produkt dané logo farebne alebo veľkostne nehodí. Vtedy treba prehodnotiť rozhodnutie a poradiť sa.
  • Viete presne, čo si objednávate a aký bude výsledok.
  • Máte v rukách argument, podľa ktorého sa musíme aj my snažiť, aby bol výsledok čo najviac zhodný s náhľadom.  

Čo potrebujeme od klienta pre vytvorenie náhľadu?

  • Potrebujeme, aby si klient vybral reklamný predmet v našom e-shope.
  • Logo alebo grafický návrh vo vektoroch. Ak klient nemá grafický návrh vo vektoroch, vieme takýto návrh zvektorizovať za poplatok. Podporované vektorové formáty sú ai, pdf, eps, cdr.
  • Odsúhlasenú cenovú ponuku a poslanú objednávku.

Samozrejmosťou je aj archivácia všetkých lôg a tlačových podkladov, ktoré boli použité pri náhľadoch. V prípade potreby tak vieme operatívne klientovi zaslať jeho logo vo vektoroch alebo v inom požadovanom formáte.

Autor článku:

Peter Mihál

Riaditeľ

Peter je zakladateľom a riaditeľom spoločnosti. Má dlhoročné skúsenosti nielen s vedením firmy, jeho silnou stránkou je obchod a ekonomika, avšak svoje vie povedať aj v mnohým ďalších oblastiach, ktoré sú dôležité ako pre firmu, tak klientov, ako napríklad marketing či grafický dizajn. Ovláda anglický a nemecký jazyk.

Vytvoriť rýchly dopyt