Dobrá značka, fotka či obal predáva

Zverejnený

O tom, že reklama na akúkoľvek službu alebo produkt je nesmierne dôležitá, vedia asi všetci. Už známy americký autor kníh s marketingovou tématikou raz povedal: „Podnikať bez reklamy je ako žmurkať na dievča v tme. Vy viete čo robíte, ale nikto iný nie.“  Prečo je však dôležité mať dobré meno, značku medzi ľuďmi? Prečo záleží na tom mať profesionálne odfotený produkt alebo vizuálne príťažlivý obal? Prečo sme je dôležité budovať si firemnú identitu? 

Reklama a jej úloha

Samotná reklama má za úlohu priviesť pozornosť, a to isté platí aj pri značke, fotke a obale. Realita však častokrát nespĺňa naše očakávania, za čím môže byť silná marketingová reklama alebo skvelá cena. Zákazník si kúpi produkt, no ostanú mu len oči pre plač, cíti sa byť oklamaný a už viac s vami nechce mať nič spoločné. 

{rgx:save:0}

Majte navrch a buďte fér!

Určite nechcete patriť medzi tých podnikateľov, medzi tie firmy, ktoré sa takto prezentujú. V našej agentúre sa už niekoľko rokov venujeme budovaniu značky a firemnej identity v online a offline prostredí. Či už prostredníctvom tvorby webových stránok, profesionálnym grafickým dizajnom, návrhmi na firemné logá a v neposlednej rade potlači reklamných predmetov, ktoré rozprávajú príbeh každej firmy na potlačenom predmete.

Samozrejme, že potlačený predmet je jasne identifikovateľný ako značkou, tak posolstvom, ktoré vysiela firma smerom von. Konzervatívna firma si vyberie hrnček s potlačou loga spoločnosti. Úplná klasika. Iné firmy sa vyberú cestou niečoho zaujímavého a netradičného, napríklad USB kľúčom špecifického tvaru, napríklad rakety či nákladného auta, ktoré charakterizuje ich firemnú identitu. Každý to povie inak, ale jedno majú spoločné. Budujú si svoju značku, ktorá prináša zisk.  

{rgx:save:1}

 
 

Je vaša značka dobre zapamätateľná?

Silná značka posúva váš produkt, službu ale aj celú firmu nielen dopredu, ale jej hlavnou výhodou je, že je ľahko zapamätateľná a rozpoznateľná. Pomáha si udržať imidž firmy v mysli potenciálnych zákazníkov. Ľudia veľakrát vnímajú značku ako súčasť produktu, ktorá prostredníctvom nej preukazuje svoju kvalitu, a sú za ňu ochotní zaplatiť omnoho viac peňazí, ako za neznačkový tovar. Ukážte zákaznikovi dva rovnaké produkty, pričom jeden bude so značkou a druhý nie. Uvidíte, že ľudia budú veriť, že práve ten značkový produkt je kvalitnejší. Mnohé firmy sú ochotné do svojej značky investovať nemalé peniaze na jej propagáciu, za účelom predávať viac.

Gastro priemysel je kapitola sama o sebe. Fotiek a videi Reklama vs. realita je plný internet. Chytili sme sa jej aj my, nakoľko je podľa nás táto sféra najľahšie uchopiteľná na vysvetlenie toho, prečo musí byť fotka očarujúca, avšak nie klamlivá. Platí to samozrejme pre každé odvetvie. Keďže pracujeme s produktovými fotografiami či už pre nás, alebo našich klientov, vieme o čom hovoríme. Zopár fotografií, ktoré zaručene "chutia viac", ale zachovávajú si svoju realitu, si viete pozrieť aj v našich referenciach >>

{rgx:save:2}

Ak vás zaujala táto téma a mali by ste záujem sa dozvedieť viac, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu. V rámci spoločného stretnutia vám poradíme, ako sa najlepšie odprezentovať, aké možnosti ponúka dnešný trh s médiami či grafickým dizajnom. Ukážeme vám na príkladoch, ako by sme mohli naštartovať alebo usmerniť aj váš biznis.{rgx:save:3}

Autor článku:

Peter Mihál

Riaditeľ

Peter je zakladateľom a riaditeľom spoločnosti. Má dlhoročné skúsenosti nielen s vedením firmy, jeho silnou stránkou je obchod a ekonomika, avšak svoje vie povedať aj v mnohým ďalších oblastiach, ktoré sú dôležité ako pre firmu, tak klientov, ako napríklad marketing či grafický dizajn. Ovláda anglický a nemecký jazyk.

Vytvoriť rýchly dopyt