Ekologický branding
ZverejnenýPri poskytovaní našich produktov firmám, pomáhame rozširovať a posilňovať ich brand. Súčasne si však plne uvedomujeme ekologický dopad, ktorý môže mať výroba a distribúcia reklamných predmetov. Týmto článkom by sme chceli inšpirovať našich klientov, aby pri budovaní svojej značky nezabúdali aj na ekológiu.
Budovanie značky - branding je možné robiť aj ekologicky.
5 kľúčových tipov, ktoré by mali byť súčasťou ekologického brandingu:
1. Udržateľné balenie: Použitie recyklovateľného alebo biodegradovateľného balenia pre vaše produkty. Tento druh balenia je nielen ekologický, ale aj ukazuje zákazníkom vašu angažovanosť v ochrane životného prostredia. Ako príklad na obrázku, papierová páska s vašim logom. Namiesto stoviek metrov plastovej pásky, míňajte papierovú, ktorá sa vie ľahšie rozložiť.
2. Použitie ekologických reklamných predmetov: Ekologické reklamné predmety sú alternatívou k tradičným reklamným predmetom, ktoré zvyčajne obsahujú plastové alebo neobnoviteľné materiály. Ekologické reklamné predmety, ako napríklad biodegradovateľné pero, taška z organickej bavlny alebo recyklovaný notes. Tieto predmety môžu pomôcť zvýšiť povedomie o firme a zároveň sa podieľať na ochrane životného prostredia.
3. Transparentnosť a certifikácie: Ak sa bavíme o reklamných predmetoch tak už dnes mnoho výrobcov poskytuje certifikáty, ktoré spĺňajú rôzne ekologické štandardy. My sme v našom zozname produktov od týchto dodávateľov vytvorili filter, pomocou ktorého je možné tieto ekologické predmety nájsť.
4. Komunikujte väčšinu kampaní online. Vaša reklamná stratégia by mala odrážať váš záväzok k udržateľnosti. Používajte, preto v čo najväčšej možnej miere digitálnu komunikáciu ako e-maily alebo sociálne médiá, namiesto tradičnej tlačenej reklamy.
5. Spolupráce a Partnerstvá: Spolupracujte s inými zelenými značkami alebo neziskovými organizáciami, ktoré podporujú udržateľnosť. Tieto partnerstvá môžu posilniť váš ekologický odkaz a zároveň rozšíriť dosah vašej značky.
Zavedením týchto tipov do vašej brandovej stratégie nielenže posilníte svoj ekologický image, ale tiež prispievate k vytvoreniu zodpovednejšieho a udržateľnejšieho podnikateľského prostredia.