Aprílové Hrnčekobranie

Zverejnený

Prečo je vlastne hrnček s potlačou dlhodobo populárny? Je to pomerne jednoduché. Firmy ho milujú, lebo na ne môžu dať svoje logo. Ľudia radi dostávajú takéto hrnčeky, lebo ich to spája s obľúbenou značkou - vyjadrujú tým svoj názor. Bonusom je, ak neostane len pri logu, pretože hrnček poskytuje obrovský priestor aj pre kreatívu.

Hrnček so sublimačnou potlačou

{rgx:save:0}Prečo je vlastne hrnček s potlačou dlhodobo populárny? Je to pomerne jednoduché. Firmy ho milujú, lebo na ne môžu dať svoje logo. Ľudia radi dostávajú takéto hrnčeky, lebo ich to spája s obľúbenou značkou - vyjadrujú tým svoj názor. Bonusom je, ak neostane len pri logu, pretože hrnček poskytuje obrovský priestor aj pre kreatívu.
 
AKCIA:
Pôvodná cena 374€. Akciová cena 299€. Ušetríte 75€.
Akcia platí od 1.4.2019 do 8.42019.

PREJSŤ NA PRODUKT

Termo hrnček

{rgx:save:1}

Pred ľudstvom kedysi stáli dva veľké problémy. Ako udržať nápoje studené a ako udržať nápoje teplé. Vďaka vynálezcovi Reinholdovi Burgerovi a jeho patentu z roku 1903 dnes môžeme naplno využívať princíp, ktorý ako prvý popísal škótsky fyzik a chemik James Dewar - vákuová nádoba s dvojitou stenou nám uchová teplé teplým a studené studeným. Vďaka akcii na tento týždeň môžete pri objednávke 70 kusov termohrnčekov STYLIE ušetriť až 211€. 
AKCIA:
Pri objednávke 70 kusov je cena len 259€ (bez DPH). Ušetríte viac ako 211€!
Akcia platí od 1.4.2019 do 8.4.2019.

PREJSŤ NA PRODUKT




Autor článku:

Vladimir Kmec

Online marketing manažér

Každý týždeň pripravuje v spolupráci s obchodníkmi zaujímavý newsletter, nahráva podcasty, píše blogy a premýšľa nad tým, ako posunúť Sketch ešte ďalej v online svete. Má skúsenosti s PPC, grafikou, písaním, ale aj s hudbou.

Vytvoriť rýchly dopyt