Späť za dobrodružstvom!
ZverejnenýKeď sme pripravovali tému dnešného blogu, tak sa nám vo firme až zatočila hlava z obrovského množstva spomienok. Vekové rozpätie marketingového oddelenia je od 30 do 40 rokov a to sú ročníky, ktoré zažili nefalšované opekačky a stanovačky bez mobilov. Jednoducho, museli sme sa v prírode spoľahnúť len na kamarátov, rodinu a sami na seba. Vonkajší svet prestal počas pobytu v prírode existovať. Pôvodná idea znela jednoducho - Zálesák. Nakoniec nám z toho vyšla téma príroda a túžba po výletoch, ako keď sme boli deti.
Nie som žiadny zálesák, ale vyrastal som v malom meste na severe, obklopenom kopcami a lesami. S partiou sme chodievali na chaty, kde nebola elektrika a na stanovačky k vode. Ako deti nás rodičia brávali na opekačky do lesa, učili nás, ako spraviť oheň, rozložiť stan a opekať špekáčky, ktoré chutili lepšie ako jedlo v Michelinskej reštaurácii. Ak aj vy máte zákazníkov a obchodných partnerov vo veku od 25 - 50 rokov, určite ich potešíte niektorým z reklamných predmetov, ktoré sa zídu počas kempovania, alebo počas pobytu v prírode.
Pripravte sa do prírody
Skúste si spolu so mnou predstaviť pobyt v prírode. Je veľké množstvo predmetov, ktoré sa počas kempovania zídu. Základnym prvkom je poriadny ruksak alebo batoh, do ktorého zbalíte komplet všetky potrebné veci. Asi tou prvou vecou, ktorú mám na mysli pri kempovaní je možnosť spraviť oheň. Ako reklamný predmet, ale aj ako skvelý pomocník nielen v prírode tak poslúži zapaľovač v podobe klasického "benziňáku", ale napríklad aj multifunkčný náramok, ktorý má v sebe zabudovaný kompas, píšťalku, vlasec a kresadlo. Mimochodom, kompas znesie veľa kreatívnych nápadov, kde sa dá uplatniť množstvo textov a filozofií firiem. Je už len na vás, akú formu a slogan zvolíte. Pre inšpiráciu sa pozrite na kompas s karabínkou, o trochu praktickejšiu verziu, ale aj na takýto štýlovejší kompas s krásnym menom Zikmund.
Správny zálesák má samozrejme so sebou vždy nožík. Praktický nožík vydrží so svojím majiteľom dlhé roky a práve to z neho robí ideálny reklamný predmet. Praktická viac funkčná rybička, štýlový vreckový nožík, alebo značkový multifunkčný nožík, všetky splnia svoju úlohu a ich majiteľ sa na nich bude môcť spoľahnúť rovnako, ako na vašu firmu.
Zaujímavé reklamné predmety
U nás vo firme sme hrdí na obrovský výber predmetov. Vieme vám tým pádom pomôcť s pokrytím skoro každej činnosti, pri ktorej môže byť použitý predmet s potlačou s vašim logom. Viete sa tak dostať do pozornosti a do spomienok ľudí ak už máte akúkoľvek cieľovú skupinu. V našej ponuke medzi tými desiatkami ticícami predmetov často nachádzam produkty, o ktorých som doteraz ani len netušil, že existujú. Napríklad prenosná sprcha. Je to celkom šikovná vecička na kempovanie. Voda sa v nej prirodzene zohreje vďaka čiernemu povrchu, takže ak si ju zavesíte na nejaký strom, umožní vám to sprchovať sa v lone prírody. Zaujímavý predmet, ktorý sa hodí napríklad firmám pôsobiacim v zdravotníctve je fľaša s oddeliteľným púzdrom na lieky.
Na výletoch sa zídu aj iné praktické predmety, ktoré po potlači vaším logom budú plniť aj funkciu reklamných predmetov. Napríklad multifunkčná visačka na batožinu, nepremokavý obal na ruksak, ďalekohľad, alebo trekingová palica. Počas firemných eventov v prírode oceníte drevený príbor vo vrecúšku a pohár so skobou ocení každý horolezec. Svoje logo môžete umiestniť aj na stan, kempingové svetlo, alebo skladaciu stoličku.
Elektronika v prírode
Čo si budeme hovoriť... Dnešná doba je taká a elektroniku si so sebou berieme aj do prírody. Je to otázka bezpečnosti, ale aj pohodlia. Mobily spoľahlivo dobije napríklad takáto solárna power banka s kapacitou 8000mAh. Ak so sebou nenosíte gitaru, tak pri ohni zabezpečí hudbu prenosný a odolný bluetooth reproduktor. Ak zháňate niečo originálne a praktické, tak bluetooth reproduktor vie byť aj súčasťou fľaše na vodu. Ak v prírode trávite veľa času, tak praktickým spoločníkom sa môže stať aj ruksak so solárnym panelom. Všetko sú to parádne technologické vychytávky, ktoré potešia nejedného geeka.
Reklamné predmety pre vašu cieľovú skupinu
Demograficky najsilnejšie ročníky dnes majú od 30 do 45 rokov. Sú najsilnejším ekonomickým prínosom a aj tým najaktívnejším. Väčšinou už majú svoje rodiny a stretávajú sa s ďalšími podobnými ľuďmi v práci, alebo v súkromnom živote. Na koho by ste radšej cielili povedomie o vašej značke?