Zvýšili sme návštevnosť v optike na okraji mesta cez sociálne siete

Zverejnený

Rodinná optika Optik Šinkovič

Optik Šinkovič poskytuje kompletné služby od merania zraku až po aplikáciu kontaktných šošoviek a široký výber značkových okuliarových rámov. Klient sa na nás obrátil s prosbou o zvýšenie povedomia a návštevnosti ich kamennej predajne, nachádzajúcej sa v nenápadnom obchodnom centre v Dunajskej Lužnej. 

Nemusíte chodiť do drahých optík v nákupných centrách v Bratislave, zastavte sa v rodinnej optike Optik Šinkovič v Dunajskej Lužnej! Jednoznačná voľba (aj vzhľadom na obmedzený budget) boli sociálne mediá Facebook a Instagram, ktoré optika nemala vôbec vybudované. Doplnené o označenie optiky na Google maps, vrátene vytvorenia 360° fotografií, prezentačného videa a virtuálnej reality.

V rámci online stratégie bola spustená kampaň na facebooku, neskôr na instagrame, s neplatenou podporou príspevkov na Google Plus, resp. Google miestnej firmy a označenia optiky na Google maps. Tieto aktivity už v priebehu prvých týždňov priniesli zvýšený záujem, návštevnosť a spokojných nových klientov, ktorí sa o svoju skúsenosť radi podelili aj recenziami na sociálnych sieťach.

{rgx:save:0}

Na facebooku sme okrem drobných súťaží, vytvárali komunikačný šum a pozývali ľudí do tradičnej rodinnej optiky v rôznych záujmových skupinách, geograficky blízkym Dunajskej Lužnej. Priblížiť ľuďom kvalitné služby malej optiky na okraji hlavného mesta sme sa snažili aj prostredníctvom prezentačného promo videa, 360° fotografiám a 360° videu, vďaka ktorým sa mohli po optike sami "poprechádzať". 

 {rgx:save:1}

 

Autor článku:

Peter Mihál

Riaditeľ

Peter je zakladateľom a riaditeľom spoločnosti. Má dlhoročné skúsenosti nielen s vedením firmy, jeho silnou stránkou je obchod a ekonomika, avšak svoje vie povedať aj v mnohým ďalších oblastiach, ktoré sú dôležité ako pre firmu, tak klientov, ako napríklad marketing či grafický dizajn. Ovláda anglický a nemecký jazyk.

Vytvoriť rýchly dopyt