Zvýšili sme návštevnosť v optike na okraji mesta cez sociálne siete
ZverejnenýRodinná optika Optik Šinkovič
Optik Šinkovič poskytuje kompletné služby od merania zraku až po aplikáciu kontaktných šošoviek a široký výber značkových okuliarových rámov. Klient sa na nás obrátil s prosbou o zvýšenie povedomia a návštevnosti ich kamennej predajne, nachádzajúcej sa v nenápadnom obchodnom centre v Dunajskej Lužnej.
Nemusíte chodiť do drahých optík v nákupných centrách v Bratislave, zastavte sa v rodinnej optike Optik Šinkovič v Dunajskej Lužnej! Jednoznačná voľba (aj vzhľadom na obmedzený budget) boli sociálne mediá Facebook a Instagram, ktoré optika nemala vôbec vybudované. Doplnené o označenie optiky na Google maps, vrátene vytvorenia 360° fotografií, prezentačného videa a virtuálnej reality.
V rámci online stratégie bola spustená kampaň na facebooku, neskôr na instagrame, s neplatenou podporou príspevkov na Google Plus, resp. Google miestnej firmy a označenia optiky na Google maps. Tieto aktivity už v priebehu prvých týždňov priniesli zvýšený záujem, návštevnosť a spokojných nových klientov, ktorí sa o svoju skúsenosť radi podelili aj recenziami na sociálnych sieťach.
Na facebooku sme okrem drobných súťaží, vytvárali komunikačný šum a pozývali ľudí do tradičnej rodinnej optiky v rôznych záujmových skupinách, geograficky blízkym Dunajskej Lužnej. Priblížiť ľuďom kvalitné služby malej optiky na okraji hlavného mesta sme sa snažili aj prostredníctvom prezentačného promo videa, 360° fotografiám a 360° videu, vďaka ktorým sa mohli po optike sami "poprechádzať".
{rgx:save:1}