- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Ďakujem za spoluprácu pri potlači tričiek, kolegom to na akciu veľmi pristalo :)
Michaela Řezaninová - 1PF s.r.o.
Myslím, že úplne na 100% všetko šlo ako som očakával. Od komunikácie, po kvalitu a čas dodania. Cením si prístup pani Milky Mencovej, veľmi promptne reagovala, pomohla s výberom, aj vzhľadom na málo času (týždeň) sa podarilo všetko zrealizovať k mojej spokojnosti. Nenapadá mi, čo by mohlo, by bolo dobré zlepšiť, ale tak zopár tipov: - samozrejme znížiť ceny a tak, ale to všade - ponuka je veľmi široká a ťažko sa v nej orientuje: v mojom prípade keď som potreboval tovar do týždňa, a nebolo mi úplne jasné čo je ešte možné potlačiť a dodať a čo už pozerám zbytočne, lebo to nie je dostupné. Takže neviem či som si vybral optimálne, ale nakoniec som bol spokojný.
Jozef Hancar
Slovenská spoločnosť aktuárov
Potlač podľa našich predstáv, dodanie načas, vyriešili náš problém. Komunikácia excelentná. Veľmi pozitívna skúsenosť. Ďakujeme veľmi pekne.
Katarína Galová
Produkcia / Monarch, a.s.
Veľmi ochotná a milá komunikácia ohľadom našich požiadaviek a navyše dodávka dokonale splnila očakávania. Sketch je firma, ktorú budeme radi odporúčať ďalej. Príkladná spolupráca, ďakujeme!
R-Bit Technology, s.r.o.
Softvérová spoločnosť
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
HOAX
HOAX je podvodná správa, ktorá sa šíri najmä internetom pomocou emailov, či sociálnych sietí. Na šírení HOAXov majú z veľkej časti zásluhu práve ľudia, ktorí tento pojem nepoznajú a preposlaním takejto klamlivej správy majú pocit, že príjemcovi pomáhajú. Správy a ich dôveryhodnosť si treba vždy overovať a nepodieľať sa na šírení dezinformácií.