- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Vianočne balíčky pre našich zákazníkov včera dorazili. Chcela by som sa Vám poďakovať, balíčky sú naozaj krásne.
Petra Váryová
Personal Assistant to Director / NMH s.r.o.
Všetko v úplnom poriadku, komunikácia, ústretovosť a odbornosť predajcu. Tovar dorazil tak, ako sme sa dohodli a v požadovanej kvalite.
Miroslava Magdošková
Obchodný manažér / LAUDACO s.r.o.
Ďakujem krásne, za všetko tip-top a ešte aj rýchlo!
Barbora Kalčoková - Gepard Finance
Marketingová riaditeľka
Super komunikácia a prístup. Som veľmi spokojný.
Horský duatlon Kráľ Poľany, Štefan Melich
organizátor
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
ROAS
Skratka ROAS pochádza z anglického Return on Advertising Spend, čiže návratnosť investície do reklamy. Touto metrikou sa meria efektivita jednotlivých reklamných kampaní, čiže koľko eúr som získal na jedno vynaložené euro na reklamu.