- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Maximálna spokojnosť z našej strany a maximálna ústretovosť a ochota z Vašej strany.
Gabriela Piterková
MIKONA s.r.o. / asistentka
Veľmi promptná komunikácia, tovar bol dodaný vo veľmi krátkom čase. Sme maximálne spokojní so službami.
Mária Horváthová
MCM / KRKA Slovensko, s.r.o.
Možem iba pochváliť, rýchle dodanie s kvalitnou potlačou, ochotná a milá komunikácia s pani Mencovou
Oxywise, s.r.o. Valkova
office manager
Predmety sú nádherné a sme nad mieru spokojní s výsledkom práce a aj rady pána Štofaníka boli užitočné a veľmi nám pomohol. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
Katarína Králiková
Asistentka / HONT-TECH, s.r.o.
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info

Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
ROAS
Skratka ROAS pochádza z anglického Return on Advertising Spend, čiže návratnosť investície do reklamy. Touto metrikou sa meria efektivita jednotlivých reklamných kampaní, čiže koľko eúr som získal na jedno vynaložené euro na reklamu.