- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Pre zamestnancov sme objednávali väčší objem darčekových predmetov. S firmou Sketch sa spolupracovalo veľmi príjemne, boli ústretoví a ochotní. Tovar bol dodaný rýchlo ako na slovenskú pobočku, tak aj do Česka. Ďakujeme!
Želmíra H.
Marketing Specialist / Konecta
Myslím, že úplne na 100% všetko išlo ako som očakával. Od komunikácie, po kvalitu a čas dodania. Cením si prístup pani Milky Mencovej, veľmi promptne reagovala, pomohla s výberom, aj vzhľadom na malú dobu (týždeň) sa podarilo všetko zrealizovať k mojej spokojnosti. Nenapadá mi čo by mohlo by bolo dobre zlepšiť, ale tak zopár tipov: - samozrejme znížiť ceny a tak, ale to stave - ponuka je veľmi široká a ťažko sa v nej orientuje: v mojom prípade keď som potreboval tovar do týždňa, a nebolo mi úplne jasné čo je ešte možné potlačiť a dodať a čo už pozerám zbytočné, pretože to nie je dostupné. Takže neviem či som si vybral optimálne, ale nakoniec som bol spokojný.
Jozef Hancar, Slovenská spoločnosť aktuárov
Podpredseda
Veľmi pekné hrnčeky, chválim rýchlosť dodania, super komunikácia.. Bola to naša prvá objednávka, ale nie posledná :)
.
TENEL
Som veľmi spokojný s prístupom obchodnej zástupkyne a s dostupnostou sortimentu a s kvalitou produktov. ceny sú veľmi nízske z mňa jediná voľba keď treba niečo podtlačiť vyšiť.
Martin Šogor
majitel firmy / MM Pizza sro
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
- Slovník marketingových pojmov
- SWOT analýza
SWOT analýza
SWOT je analýza silných a slabých stránok podniku, ale aj produktu, či služby. Je zložená zo štyroch častí, Silné stránky (Strengths), Slabé stránky (Weaknesses), Príležitosti (Opportunities) a Ohrozenia (Threats). Pozor, SWAT analýza nie je stratégiou, ale slúži na jej správne zadefinovanie.