- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Myslím, že úplne na 100% všetko šlo ako som očakával. Od komunikácie, po kvalitu a čas dodania. Cením si prístup pani Milky Mencovej, veľmi promptne reagovala, pomohla s výberom, aj vzhľadom na málo času (týždeň) sa podarilo všetko zrealizovať k mojej spokojnosti. Nenapadá mi, čo by mohlo, by bolo dobré zlepšiť, ale tak zopár tipov: - samozrejme znížiť ceny a tak, ale to všade - ponuka je veľmi široká a ťažko sa v nej orientuje: v mojom prípade keď som potreboval tovar do týždňa, a nebolo mi úplne jasné čo je ešte možné potlačiť a dodať a čo už pozerám zbytočne, lebo to nie je dostupné. Takže neviem či som si vybral optimálne, ale nakoniec som bol spokojný.
Jozef Hancar
Slovenská spoločnosť aktuárov
Veľmi promptné riešenie a vybavenie zákazky za rozumnú cenu, ďakujeme !
.
ŠK Cyklo-Tour Sereď
Spoľahlivý a priateľský prístup. Ďakujeme že vás máme :)
Nina Šimonovičová
Marketing Production Coordinator & Graphic Designer / Medusa Restaurants
Ďakujeme veľmi pekne firme Sketch za opätovnú skvelú spoluprácu. Objednali sme si mikiny s potlačou a mali sme trochu časový stres, ale komunikácia s pánom Ščepánom bola veľmi promptná a efektívna, preto sme objednávku pekne stihli. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
PARTNERS JM, s.r.o.
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
![ebook](/img/ebook.png)
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
-
- Slovník marketingových pojmov
- Virálny marketing
Virálny marketing
Virálny marketing je snom každého podnikateľa. Virálny totiž znamená, že sa šíri ako vírus. Virálny marketing teda spolieha na samošírenie sa reklamného odkazu, či už vo forme textu, obrázku, alebo najčastejšie videa. Výborným príkladom sú vtipné reklamy, ktoré ľudia zdieľajú na svojich sociálnych sieťach.